CUOTAS DE SOCIO

S.O.S.
Demanda lo tresorero que l'aduyez a fer una miqueta mas fácil lo cobro de cuotas. La millor mena de atrapaciar las cuotas sería que todos las hésenos domiciliadas y, asinas , de una tacada, se cobraría una vez al año y se resolverían las incidencias presentadas.
Ya bi-há unos 30 recibos domiciliáus. Otris fan lo ingreso en cuenta cada añada. Pero la mayoría soz acostumbráus a pagar los recibos en lo bar, lo que obliga a preparar, cada añada, una lista de control y dos talonarios de recibos (que bi-ha que emplir a mano), antiparti de controlar cada cobro anotando la fecha y dando lo recibo. Total... un lío, y un triballo que, en los tiempos que corren se puede fer muito más llevadero.

Si vos parez, podríanos fer lo que se sigue:
  • Durante este año, conforme se vayan pagando los recibos, tomaremos nota de la cuenta de domiciliación, asinas como de direccións de e-mail (de qui n'haiga)
  • Los recibos pueden estar individuals u por grupos (toda la familia, un recibo) si querez.
  • A finales de año insistiremos en replegar la información, de tal mena que l'añada 2010 podamos tramitar todos los cobros por el banco.
  • Si querez anticipar la información (habría que levar: NOMBRE Y DOS APELLIDOS DE CADA SOCIO y NUMERO DE 20 DIXITOS DE LA CUENTA BANCARIA), podez ferlo mandando un correo ta: labordadeciresa@gmail.com
  • Tamien, a final de año, faremos limpieza de lista de socios, eliminando a los que leven 3 años sinde pago de cuota.
  • Seguiremos informando...


No hay comentarios:

Publicar un comentario