Fiestas de San Pedro 2010


Hola a todos:

No se puede luchar contra lo PIR, que siempre toca a la seguida de San Pedro (esta añada se fará en Echo, los días 2, 3 y 4 de chulio).

Ni se puede evitar que 5 de cada 7 años caiga San Pedro fueras de cabo de semana.

Ni se puede evitar que bi-haya años en que toca replegar lo primer corte de yerba en ixos días.

Lo caso ye que, por unas cosas u por otras, u por acontecimientos inesperáus, bi-ha habíu bels años en que no s'ha celebráu la fiesta chiqueta de Siresa.

Esti año, en la reunión preparatoria de San Pedro, prexinemos que lo millor yera enantar la celebración ta lo día 26, sabado, antis de lo PIR. Lástima que muitos de los chovens (universitarios hoy en día, no como denantis), agún serán dallando y replegando notas por ixos mundos culturals, por lo que igual no lis vienga muy a mano acudir ta ixe día. En fín, lugo habrán lo verano pa disfrutar, qué l'imos a fer.

Vos achunto lo cartel de fiestas, y vos demando que li'n fagatz plegar a la chen de lo vuestro entorno, si viyetz que no ye metida en la lista de envío (me refiero a los que i-sotz fuera de lo lugar). Yo no he más direccións... Gracias.

Ye muy importante que, los que queratz acudir ta la chinta popular, lo fagatz saber antis de lo día 23. Esta dirección de correo puede estar una mena de avisar, metiendo los nombres de los interesáus, o solo un nombre y lo número de asistentes que representa. Lo millor ye que vos apuntez en La Borda, que se abrirá lo "finde" de 19 y 20 de chunio, por meyo de Gonzalo, Corina, Juanjo, Cahito u Juana, David...

La chinta d'hermandat, como l'año pasáu, ye una ideya de Corina Gracián, que a la vez, demanda chen colaboradora pa la suya reyalización.

Se convoca reunión pa lo día 23, allá las 10 de la nuey, pa recopilar listas de asistentes ta la chinta y voluntari@s pa colaborar.

Hasta pronto.